صنایع پتروشیمی

معرفی شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر

شرکت محب بسپار ایده گستر از جمله شرکت هایی می باشد که به مدیرعاملی آقای حسن حاج حسینی در زمینه تولید و عرضه پلی استایرن مقاوم فعالیت دارد. بهتر است بدانید که این شرکت در سال ۱۳۶۱ در شهرک صنعتی محمود آباد تاسیس شد. اما در نظر داشته باشید که با توجه به مشکلات موجود فعالیت این شرکت در این سال آغاز نشد.

در تاریخچه تاسیس شرکت می توان ذکر کرد در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را شروع کرد که توانست در سال ۱۳۹۶ پروانه بهره برداری را اخذ نماید. این پروانه با شماره ۲۲۱۸/۱۳۹۶ قابل استعلام می باشد که فعالیت این شرکت در زمینه تولید انواع پلی استایرن است.

نحوه استعلام شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر

همانطور که شما مخاطبین عزیز نیز می دانید امروزه کارخانه ها و شرکت های بسیاری در زمینه تولید پلی استایرن فعالیت دارند. به همین خاطر خریداران و مصرف کنندگان تمایل دارند تا زمانی که جهت تهیه پلی استایرن اقدام می کنند؛ درباره کارخانه تولید کننده استعلام بگیرند. برای استعلام شرکت ها و کارخانه ها شما نیاز به شماره ثبت، شناسه ملی و کد اقتصادی شرکت و کارخانه مورد نظر دارید. برخی از کارخانه ها و شرکت ها این اطلاعات را در در اختیار کاربران قرار نمی دهد.

شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر به راحتی اطلاعات مورد نیاز را در وب سایت درج کرده تا شما مخاطبین گرامی بتوانید در مواقع لزوم جهت استعلام کارخانه اقدام نمایید. شماره ثبت شرکت ۱۳۵۳۲ و شناسه ملی ۱۴۰۰۵۰۱۵۳۷۳ می باشد. شرکت مذکور در اداره دارایی با کد اقتصادی ۴۱۱۴۸۶۱۸۷۸۱ ثبت شده است. با دانستن این اطلاعات در صورت نیاز می توانید جهت استعلام این کارخانه اقدام کنید و از کیفیت محصولات تولیدی شرکت مطمئن شوید.

محصولات تولیدی شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر

همانطور که ذکر شد شرکت محب بسپار ایده گستر در زمینه تولید پلی استایرن مقاوم فعالیت دارد. به طور کلی می توان ذکر کرد که از جمله ترموپلاستیک های پرکاربرد در بازار می باشد که در اینجا این شرکت به عنوان مرجع تامین، تولید و صادرات و پلی استایرن مقاوم در ایران با داشتن مواد و تجهیزات لازم طیف گسترده‌ای از کاربردها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. پلی استایرن همان ورق پلاستیکی می باشد.

قالبندی مناسب و همچنین استحکام بالا از جمله مزایای بسیار مهم این محصول به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که رزین HIPS از جمله رزین های اصلی اجناس عمومی در کاربردهای الکتریکی و ترکیبات ساختمانی مطرح خواهد شد. در نظر داشته باشید که مولکول های تشکیل دهنده این پلاستیک مقاوم دارای خاصیت بالایی می باشد و به همین خاطر در صنایع الکتریکی می توان به ساخت ظروف یکبار مصرف، لوازم ورزشی، تولید و ساخت تلویزیون و رادیو، بدنه ساعت و … اشاره کرد.

پلی استایرن مقاوم HIPS

پلی استایرن مقاوم یا HIPS  ضربه پذیری گرید معمولی پروستات باعث شده است تا پلی استایرن اصلاح شده و مقاوم شود و به شدت رشد کرده که به همین خاطر در رده های بسیار پرمصرف قرار دارد. از جمله مزایای این گرید می توان به خواص فیزیکی به خصوص ضربه پذیری عالی همراه با قیمت مناسب اشاره کرد. به همین خاطر در ساخت انواع وسایل و تجهیزات کاربرد دارد.

اصلاح پلی استایرن باعث افزایش استحکام ضربه می شود. همچنین در نظر داشته باشید که این عمل شفافیت پلی استایرن را نیز از بین می رود. پلاستیک های پلی استایرن اصلاح شده با لاستیک در ساخت بدنه ساعت، تلویزیونی، رادیویی، لوازم خانگی، یخچال و فریزر اسباب بازی، عایق برودتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این بسپار حدود ۹.۱۱ میلیون تن مصرف کنونی دارد.

گچبری های پلی استایرن

پلی استایرن که توسط شرکت محب بسپار ایده گستر تولید می شود؛ در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که از کاربردهای آن گچبری‌های پل استایرن می باشد. با توجه به اینکه این نوع گچبری از مزایای بسیاری برخوردار است؛ امروزه توانسته است درصد قابل توجهی از سهم بازار را از آن خود کند. در این گچبری که در تنوع رنگ طرح موجود می باشد؛ دیگر نیازی به میلگرد، پروفیل و رابیتس و … نمی باشد. در این صورت هیچ آسیبی به سازه وارد نخواهد شد و در اندازه های معمولی، ترکیبی و نسوز توسط این مجموعه عرضه می‌شود.

همچنین در نظر داشته باشید که پلی استایرن به عنوان بهترین عایق حرارتی و صوتی عمل می کند. همچنین می توانید تزیینات را با دست بر روی دیوار یا سقف به آسانی تعبیه نمایید. به خاطر ساخت و ساز سریع و بناهای ساختمانی گچبری های پل استایرن بسیار رواج پیدا کرده است. در اقلیم های مختلف ایران می توانید این گچبری ها را استفاده نمائید. شایان ذکر است که رطوبت زیاد به راحتی به زیبایی طرح آسیبی وارد نخواهد کرد و همچنین عوامل تاثیر گذار خارجی نیز بر روی آن تاثیری ندارند.

انواع ظروف پلی استایرن

بهتر است بدانید که ظروف پلی استایرن به دو دسته کلی EPS  و XPS تقسیم بندی می شود که جهت بسته بندی انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها موجود می باشد. دمای مواد غذایی در این ظروف به خوبی حفظ خواهد شد. شایان ذکر است که نگهداری مواد غذایی در ظروف بسیار عالی می باشد. همچنین می توانید چندین ظرف مواد غذایی را بر روی یکدیگر گذاشته و به راحتی به صورت یکجا حمل کنید. برای نگهداری ماهی صید شده، محصولات کشت و … استفاده از ظروف پلی استایرن تولید این شرکت بسیار موثر می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که شرکت های توزیع کننده مواد غذایی، سوپرمارکت ها و … از این ظروف بسیار استفاده می کنند.

در نظر داشته باشید برای تولید این ظروف از مواد شیمیایی استفاده شده است. باید توجه کنید که مواد غذایی گرم را درون این ظروف ها به هیچ عنوان قرار ندهید؛ چرا که گرمایی مواد غذایی باعث می‌شود تا مولکول های مواد شیمیایی آزاد شده و در نهایت به درون مواد غذایی نفوذ پیدا خواهند کرد. شایان ذکر است که این ظروف در انواع مات و شفاف و فوم تولید و عرضه می‌شوند.

انواع محصولات پلیمری

از دیگر محصولات تولیدی شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر انواع محصولات پلیمری می باشد. برخی از این محصولات می توان به پلی اورتان، پلی کربنات، پلی استایرن، پلی وینیل کلراید و پلی پروپیلن اشاره کرد. بهتر است بدانید پلی کربنات ازجمله شناخته‌شده‌ترین پلیمر ها می باشند که در ساخت دیسک های فشرده، تصفیه آب، بطری، ویترین مغازه و … مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین مواد پلی اورتان تولیدی نیز جهت ساخت ورق های فلزی، روکش صندلی ماشین، لباس های ضد آب، روکش کمربند و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پلی استایرن  نیز همان‌طور که ذکر شد در کاربردهای بسیاری همچون جهت تولید دمای محفظه دستگاه تهویه هوا، اسباب بازی و قطعات و لوازم یدکی خودرو و … مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که محصولات فولاد پلیمری معمولا به دو صورت بی شکل و بلوری تقسیم‌بندی می‌شود و معمولاً از مشتقات نفت تولید خواهد شد. در صنایع مختلفی همچون صنایع خودروسازی، هوافضا، پزشکی، مصالح ساختمانی، آب و فاضلاب، نساجی، پزشکی و داروسازی، بسته بندی و … از این محصولات بهره مند می شوند.

آشنایی با فعالیت شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر از ابتدا تا کنون

شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر در سال ۱۳۵۴ واحد تولید قطعات با کلیتی یا همان شرکت محب ساخته شد. موارد مصرف آن در ظروف آشپزخانه و قطعات الکتریکی بود که در این سال ظرفیت تولیدی این کارخانه حدود دو هزار تن بود. پس از آن در سال ۱۳۵۸ با طرح توسعه شرکت محب واحد رزین فتولیک ساخته شد که موارد مصرف این واحد در پودرهای قالبی و ریخته گری و مفاصل برق می باشد. در طی سال ظرفیت تولیدی آن حدود شش هزار تن بود. در سال ۱۳۶۰ واحد پودر های قالب گیری ساخت و راه اندازی شد که موارد مصرف آن قالبگیری بود و در طی سال حدود ۱۰ هزار تن ظرفیت تولیدی داشت.

در سال ۱۳۷۵ این شرکت به ساخت واحد  پلاستی سایزرهای PVC از قبیل DOP، DOA، DIBP پرداخت که این واحد به نام شرکت روانگرد گرمسار شناخته می شود. موارد مصرفی واحد حلال pvc برای ساخت مواد اولیه، کابل، شلنگ، چرم مصنوعی می باشد و ظرفیت تولیدی در طی سال ۱۲ هزار تن بود. در سال ۱۳۸۱ واحد پلاستی سایزهای PVC ساخته و راه اندازی شد؛ که به نام شرکت مولدان صنایع شیمیایی شناخته می‌شود.

موارد مصرف آن ساخت قطعات الکتریکی بود و ظرفیت آن در سال ۱۳۸۲ حدود ۱۰ هزار تن بود. در سال ۱۳۸۶ با طرح توسعه شرکت مولدان صنایع شیمیایی واحد تولید انیدرید فتالیک PAساخته شد. موارد مصرف این واحد مواد اولیه پلاستیک، سایزرها و رنگ و رزین بود که توانست در سال حدود ظرفیت ۲۵ هزار تن تولید و عرضه نماید.

در سال ۱۳۸۹ این شرکت با اتکا و دانش به روز دنیا و همچنین تکنولوژی های مدرن توانست به ساخت واحد تولید پلی استایرن معمولی بپردازد. موارد مصرف آن ظروف یکبار مصرف و لوازم خانگی بود؛ در طی سال نیز حدود ۲۴ هزار تن ظرفیت تولیدی داشت. پس از اینکه این کارخانه پلی استایرن معمولی تولید کرد؛ در سال ۱۳۹۴ توانست به ساخت واحد تولید پلی استایرن مقاوم HIPS  بپردازد که به نام شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر شناخته شد. مصرف پلی استایرن مقاوم در ظروف یکبار مصرف و لوازم خانگی می باشد. در سال حدود ۴۸ هزار تن ظرفیت تولیدی داشت و در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری مجموعه محب پلی استر خاوران تولید کننده بت گرید بطری و نساجی پرداخت.

مجوز شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر

از جمله مجوز های این شرکت می توان به تولیدی نوع ۲ در حوزه ۰۳- مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی از ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ اشاره کرد. همچنین در نظر داشته باشید که این شرکت با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و پرسنل و کارکنان مجرب و ماهر توانسته است محصولات تولیدی را در سطح کیفی بالایی تولید و روانه بازار کند. به همین خاطر مجوزهای لازم را با توجه به استاندارد های تولیدی توانسته است که کسب نماید.

راه های تماس با شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر

شرکت پتروشیمی محب بسپار ایده گستر از جمله شرکت های شناخته شده و معتبر در سطح ایران می باشد. در نظر داشته باشید همانطور که ذکر شد محصولات تولیدی توسط این شرکت به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. شایان ذکر است که این شرکت همواره راه های ارتباطی با مشتریان و مصرف کنندگان در نظر گرفته است تا بتوانند به راحتی نظرات پیشنهادات خود را در میان بگذارند. مخاطبین عزیز می توانید به راحتی با پرسنل این شرکت در میان بگذارید و انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنید. در ادامه برای شما عزیزان راه های تماس با این شرکت را قرار می دهیم.

شماره تلفن: ۰۲۵۳۳۳۵۴۶۹۱
شماره تماس واتساپ: ۹۸۹۲۱۳۶۱۳۳۹۱+

Info@mohebbaspar.com
mohebbaspar@gmail.com

آدرس: شهرک صنعتی محمود آباد- میدان شهریاری- بلوار امام علی شرقی- کوچه اول سمت چپ- فرعی ۱۴- پلاک ۱۷۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =